Počkajte dva týždne na spracovanie vášho vrátenia. Dostanete e-mail na potvrdenie úspešného vrátenia. Kredit by sa mal objaviť na vašej kreditnej karte alebo pôvodnom spôsobe platby do dvoch fakturačných cyklov.
Uschovajte si kópiu dokumentácie o vrátení/výmene na účely sledovania.
POŠKODENÝ ALEBO CHYBNÝ VÝROBOK
Je nám ľúto, že máte problém s produktom! Ak chcete urýchliť svoje obavy, prečítajte si nižšie uvedené všeobecné pokyny, ktoré vám pomôžu určiť, či náš kontrolný tím bude považovať váš produkt za chybný.
Definícia chybného produktu:
Chybný výrobok je nedokonalosť výrobku, ktorá má výrobnú alebo konštrukčnú chybu
Príklady toho, čo sa nepovažuje za chybné:
Opotrebované stehy v dôsledku bežného opotrebovania
Poškodenie spôsobené nesprávnym používaním, bežným opotrebovaním alebo poškodením počas skladovania
Produkt získaný z popredajných zdrojov, ako sú online aukčné stránky, likvidátori, zásielkové obchody, súkromní predajcovia a vzorky predajcov
Nesprávne uloženie. Fit je zodpovednosťou vlastníka a mal by byť zaistený v rámci vrátenia
Problémy s pohodlím